Dag 3 Eén keer mopperen (047 km)

10 september 2021 - Zubiri, Spanje

Roncesvalles Zubiri

Het filmpje van gisteren is geplaatst: "Letterlijk en figuurlijk in de wolken"

Er is ook een filmpje van dag 3: Eén keer een beetje mopperen (op de Spanjaarden)

Heerlijk wakker worden om 6:00u met de gezongen  ochtendgebed, de Lauden, door Monniken. Om 6:45u sta je dan helemaal klaar maar het ontbijt begint pas om 7:30u

Ik ben lekker vroeg aangelopen. Er waren pittige stukken omhoog, die gaan steeds beter, maar ook hele steile hellingen  omlaag. Die vind ik gevaarlijk. Snel een verzwikte enkel. Dus die neem ik rustig. Maar uiteindelijk was ik om 14:15 op de plek waar ik gereserveerd had. "Maar u had niet teruggebeld om te bevestigen!"

Kon nergens in de translate vertaling van Google vinden dat ik terug moest bellen. Wat nu? Maar ze had een vriendin en met geritsel heb ik daar een kamer gekregen: je moet wel contant betalen hoor. Hetzelfde stadje waar het 2 jaar geleden ook al zo moeilijk was om een bed te vinden.

Morgen naar Pamplona. 22 kilometer.

1. Sanneke:
    Ja, Zubiri sliep ik ook! Gelukkig heb je een bed 😘😘
  2. Clemens Crombach:
    10 september 2021
    Willem, gelukkig geen verzwakte enkel bij het afdalen. En wat fijn dat de gereserveerde hospita een vriendin heeft die kan ritselen. Mooi dat je tocht goed verloopt. Dat geeft weer een portie zelfvertrouwen richting het einddoel. Groetjes van Clemens.
  3. Merel:
    10 september 2021
    Lekker dan! Maar gelukkig is het opgelost! 😘😘🥰 Je bent een toppertje! (Letterlijk ook een toppertje, daar op het hoogste punt 😜)
  4. Margo Crombach:
    10 september 2021
    Je bent een kei Willem. Succes weer morgen.
  5. Marian van de ven- van dartel:
    11 september 2021
    Buenos Dias Caminoganger,
    net terug van een paar dagen Duitsland en snel kijken hoe het jou vergaat.
    beetje startzenuwen lezen we . komt wel goed.
    heel leuk al die bekende plekken terug te zien. Ga goed door er komt nog veel moois!

groet Jan en Marian.