Dag 43 Slot-etappe van 36 km Finisterra!

20 oktober 2021 - Finisterre, Spanje

De bus kon, maar dan moest ik 12 km terug. De taxi was mijn eer te na. Ik dacht ik loop vroeg aan richting Cee, 24 km. Mijn eerste plan. In Cee zie ik wel verder hoe ik in Finisterra kom.

Om 6:00 u uit bed, regen. Om  6:30u aan het lopen, droog.

Ik was om 13:00u in Cee. Sokken gewisseld en iets gegeten en nog een stukje gelopen, de baai rond. Dat ging lekker en  uiteindelijk heb ik het helemaal lopend afgemaakt. Apetrots en Doodmoe.

Schrijf nu ook niet meer, morgen is hier genoeg te beleven.

Het filmpje bij vandaag

1. Leonie Brok-Elfering:
    20 oktober 2021
    Ik kan niet zeggen hoe trots ik op je ben en hoe graag ik je nu een hele dikke knuffel zou willen geven. Jongen, wat heb je het allemaal waargemaakt!. Je zei aan de telefoon: "Straks ga ik lekker eventjes iets eten." Ik zei tegen je: "Waarom draai je het niet om en zeg je 'Straks ga ik eventjes iets lekkers eten'". Want je hebt het zó verdiend!
    Ik hoop, dat je hierboven niet bedoelt, dat je ons niet meer gaat vertellen, wat Finisterre je gaat brengen, want dat willen we toch allemaal nog héél graag weten!
  2. Willem:
    20 oktober 2021
    Zeker wel maar ik ben nu zo moe. Ik heb ook mooi filmmateriaal maar heb nu de energie niet meer voor het bewerken.
  3. Margo Crombach:
    20 oktober 2021
    Al eerder gezegd maar ik herhaal het nog een keer: je bent een kanjer Willem. Op je gemak de dingen verder doen. Wij wachten vol spanning af.
  4. Robert Zwanenberg:
    20 oktober 2021
    Grote klasse, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je video van het 'einde van de wereld'.
  5. Gabi en Ferenc:
    20 oktober 2021
    FANTASTISCH! Wat een kracht! Gefeliciteerd!
  6. Gerard:
    20 oktober 2021
    Fijn dat ik al die tijd "mee" mocht lopen met jouw verhalen en video's over buiten en binnen. Dank je wel Willem. Goede reis naar huis weer.
  7. Gerard en Marie-José:
    20 oktober 2021
    Proficiat Willem, je hebt nu echt je einddoel bereikt! Geweldig hoor!!
    Wij wensen je een goede terugreis en een hele fijne thuiskomst.
  8. Rien van de Koolwijk:
    Beste Willem,
    Van harte proficiat met deze uitermate grote en zinvolle prestatie ! ! Ik ben blij dat ik jou heb kunnen en mogen volgen. Ik kende je nog maar net hier in Meerrijk en heb nu het gevoel je al veel jaren te hebben meegemaakt.
    Goeie reis terug en hartelijk welkom op de Meerring . Groet Rien
  9. Marga:
    20 oktober 2021
    Wat leuk om 'jouw buien en gemoed' te lezen, je bent een open boek. Het was heel boeiend en interessant om met je mee te mogen lopen, door jouw verhaallijn!
    Dank je Willem!
  10. Marianne:
    20 oktober 2021
    Willem, wat geweldig! Wat bijzonder! Dankjewel! Lieve groeten van ons!
  11. Clemens Crombach:
    20 oktober 2021
    Willem, aan boeiende reisverhalen geen gebrek tot nu toe. Nu is het voor je lezers/volgelingen ook echt wel afkicken als we geen bron meer hebben. Geniet geweldig na van je grote prestatie en van de rust de komende dagen en alvast goede thuisreis en thuiskomst. Groetjes.
  12. Frans en Tilly:
    20 oktober 2021
    Lieve Willem , wat fijn dat je ons in je verhalen en filmpjes meegenomen hebt
    op je mooie reis. Dank daarvoor!
    Fantastisch dat je het lett. en fig zo goed doorlopen hebt! Petje af!
    Goede reis terug naar je thuisfront en
    ga maar lekker nagenieten van alles wat je meegemaakt hebt.
    Lieve groet van ons allebei!
  13. Anneke:
    21 oktober 2021
    Gefeliciteerd lieve Willem. Wat ben je een doorzetter! Je mag super trots zijn op jezelf. En….wat hebben wij genoten van je blog en de filmpjes. We gaan het stiekem missen.
    Ga rustig aan doen en genieten van wat nog komen gaat. Liefs van ons beide en een dikke knuffel. 😘
  14. Carla:
    21 oktober 2021
    Gefeliciteerd Willem, met deze prachtige tocht. Je hebt het gedaan! Bedankt voor de mooie verhalen elke dag, geniet van je presentatie en van alle opgedane ervaringen. Tot gauw in Best!
  15. Henny:
    21 oktober 2021
    Chapeau Willem......wat een emotioneel gevoel die oneindige zee aan je voeten!!!
    JE BENT ER !
    Dank voor je verslagen en filmpjes . Voorspoedige reis naar huis.

Warme groet, Jacques & Henny
  16. Zr Elisabeth:
    22 oktober 2021
    proficiat Willem geweldig wat je gedaan heb ik ben trots op je nog een goede reis terug en een welkom thuis een lieve groet van mij zr Elisabeth