Januari, tweede deel van de Walk of Wisdom

21 januari 2020 - Eindhoven, Nederland

Geboekt!

16 maart vlieg ik naar Barcelona. De volgende dag met bus of trein naar Pamplona en daar pak ik de Camino weer op.
In de voorbereiding weer dankbaar gebruik gemaakt van de logeerplek bij dochter Ingrid in Nijmegen. Afgelopen weken het tweede deel van de Walk of Wisdom opgepakt. Deels lopen samen met Nikkie, ons hondje. En natuurlijk weer een sfeerverslag op video.

De natuur is ook mooi in de winter. Wandelingen over de uiterwaarden en dijken van Maas en Waal. Sompig, bladerig, nevelig voert de tocht met een grote boog terug naar de Waal en de Stevenskerk in Nijmegen. Helaas winter, de kerk is dicht, geen stempel, geen onthaal, maar ach. Ik ben heerlijk voldaan, het lopen gaat super.

Lieve groet, Willem

1. Niesje:
    Heel veel succes. Groetjes Nies
  2. Willem:
    Dankjewel
  3. Margo Crombach:
    21 januari 2020
    Fijn dat je genoten hebt van deze wandeling. De natuur is in ieder seizoen prachtig he. Ik heb vandaag het eerste blauwe druifje ontdekt in onze tuin. Succes in maart.
  4. Willem:
    22 januari 2020
    Blauwe maandag toch anders blauw gelukkig... Dankjewel
  5. Clemens Crombach:
    21 januari 2020
    Wat een goede en opgewekte stemming spreekt uit jouw woorden, Willem. Fijn dat deze voorbereiding op de grote tocht zo goed is verlopen. Veel succes in maart/april.
  6. Willem:
    Dankjewel...
  7. Henny:
    21 januari 2020
    Dag Willem, fijne wandelingen om in het ritme te komen én een mooie voorbereidingstijd toegewenst hier in NL.
    Wij gaan je weer "op de voet" volgen nu én tijdens je Camino.

Succes met alles, groet, Jacques & Henny ( de buurtjes van Theo en Anneke)
  8. Willem:
    22 januari 2020
    Dankjewel. Begreep ik dat jullie vader ook bezig was of is met de camino of gooi ik nu dingen door elkaar?
  9. Frans en Marianne:
    21 januari 2020
    Wat fijn om te lezen van je nieuwe plannen voor en de voorbereiding op de grote tocht die je vorig jaar abrupt moest afbreken. We gaan je zeker weer volgen. Het is zo bijzonder dat je ons allen in de gelegenheid stelt. Veel succes.
  10. Willem:
    22 januari 2020
    Dankjewel een heel leuk dat we gauw bij kunnen praten.
  11. Zr Elisabeth:
    Fijn voor je willem
    Ik hoop dat het een mooie tijd voor je word waar je zo naar uitgekeken heb in de geest en gebed ga ik met je mee veel succes
  12. Willem:
    22 januari 2020
    Dat doet me goed, dankjewel Liesbeth
  13. Henny:
    22 januari 2020
    Willem, het was Jacques zijn broer en vrouw die de Camino vanaf Budel hebben gelopen. Zie de website, misschien leuk om het een en ander te lezen.
    Met groet en nogmaals.....succes !!!
    Henny & Jacques
  14. Willem:
    Ga ik zeker doen....
  15. Willem:
    23 januari 2020
    Wat een degelijke voorbereiding was dat, en dan vanuit Budel, dat was toch wel een andere categorie. Leuk om te lezen.
  16. Gerard en Marie-José:
    23 januari 2020
    Nou Willem , wat fijn dat jouw droomreis weer een vervolg gaat krijgen en waar wij ook weer van mogen meegenieten. Op de video kunnen wij zien dat je je reis heel goed aan het voorbereiden bent, het zijn mooie beelden van een schitterend stukje Nederland.
    Wij wensen je heel veel succes!!
  17. Willem:
    Dankjewel
  18. Carla:
    25 januari 2020
    Wat fijn dat je de Camino weer kunt oppakken! Veel plezier met de verdere voorbereidingen :)
  19. Marijke:
    25 januari 2020
    Je hebt een prachtige tocht gehad Willem (op dat ernstig modderige paadje na dan). Het is inderdaad een mooie omgeving. Je conditie is ook top. Dat komt helemaal goed met jou naar Santiago straks. Fijn om weer met je mee te mogen "lopen".
  20. Mirjam:
    26 januari 2020
    ik hoop dat het nu gaat lukken om het eindpunt te halen. ik duim voor je.
    veel succes met je voorbereidingen.