November, de Walk of Wisdom

19 november 2019 - Eindhoven, Nederland

Dag allemaal

Even bijpraten over deze zomer.
Hoewel het anders verliep, mijn doel om een mooie overgang te maken tussen werken en pensioen heb ik natuurlijk prima volbracht. En het is écht een werkje om met vrije tijd om te gaan. Sinds de revalidatie, in het begin van de zomer, loop ik elke dag een uur. Soms wat langer. Afgelopen week heb ik in Nijmegen gelogeerd bij dochter Ingrid. Vandaar uit ben ik begonnen aan de Walk of Wisdom, https://walkofwisdom.org/. Een 136 kilometer lange pelgrimstocht, grotendeels over onverharde paden. Regen, koud, schraal zonnetje, mist, glad en veeeeeel bladeren, een prachtige route is het. Ik ben via de Ooipolder, Reichswalt en de Mooker heide bij een zweefvliegveld aangekomen. Maandag in de tweede week, zou het de hele dag stortregenen rond Nijmegen, mooi moment om te stoppen. In de video een sfeerbeeld van deze bijzondere pelgrimstocht.

Aanleiding om het nu te doen.
Leonie is met onze Sanneke naar Tenerife. Richard haar Zuidafrikaanse echtgenoot, heeft inmiddels werk gevonden en was verplicht de opleiding die daar bij hoorde, te volgen. Deze vakantie was geboekt, en dus zijn de dames samen vertrokken.

Santiago de Compostella?
Jazeker. Dat blijft toch kriebelen. Na Leonie's verjaardag, half maart ga ik naar Mañeru in Spanje. Vandaar wil ik de tocht graag afmaken. nog 760 km. te gaan, via Compostella naar Finesterre.

Lieve groet allemaal

1. Theo:
    19 november 2019
    Goed dat je weer begonnen bent Willem. Al weer 70 km er op zitten.
  2. Sanneke:
    19 november 2019
    Hoera! Jij bent niet klein te krijgen :-)
  3. Frits:
    19 november 2019
    Willem, goed je weer te zien lopen, nu in de omgeving waar ik in mijn jeugd ook vaak gelopen heb. Het ga je goed.
  4. Maria:
    19 november 2019
    Top, Willem!! Wat is wandelen toch fijn hè...……..verslavend!!!! Een héle gezonde!!
    Dankjewel dat je dit met ons deelt.
  5. Marleen Heijltjes:
    19 november 2019
    Hoi Willem. Ik heb net de site van de walk of wisdom uitgebreid bekeken.
    Ziet er erg mooi uit. Ik wens je heel veel mooie wandeldagen en loop graag weer met je mee in mijn gedachte.
  6. Gerard en Marie-José:
    19 november 2019
    Goed zo, Willem! Het begin is gemaakt, top !!
    Fijn dat we je mooie avonturen met je boeiende verhalen weer mogen volgen. We genieten ervan.
  7. Margo Crombach:
    19 november 2019
    Wat fijn Willem dat je weer aan de wandel bent gegaan en ons laat mee genieten. Dank je wel
  8. Onno De Looff:
    19 november 2019
    Mooi man, stoer dat je weer door gaat!
  9. Henny:
    19 november 2019
    Chapeau Willem dat je weer aan het lopen bent met een doel ! Goed om te doen. En Santiago.....dat "loopt" niet weg. Mooi om naar uit te kijken. Wandelgroet van Jacques en Henny
  10. Mariet&Jo Goossens:
    20 november 2019
    Toch je dromen achterna Willem. Fijn om te horen. Leuk om te trainen in de mooie grensregio bij Nijmegen. Een mooie opmaat.....
  11. Bart Zweerts:
    20 november 2019
    Goed van je! We gaan je zeker weer volgen!
  12. Annemiek en Theo Legius:
    21 november 2019
    Willem succes met het bereiken van je doel, laat het dit keer slagen!
    Wij blijven je volgen.