Walk of Wisdom

19 november 2019 - Nijmegen, Nederland

Een sfeerverslag van de eerste helft van de Walk of Wisdom rond Nijmegen

1. Gerard:
    19 november 2019
    Hartstikke fijn Willem dat je je weer kunt en gaat voorbereiden op het vervolg naar Santiago. Veel plezier met de voorpret!
  2. Niek:
    19 november 2019
    Dat is een mooi stukje Nederland (zoals zoveel stukjes Nederland!). Ik heb er in 2014 een paar dagen gewandeld als zeer korte vakantie bij de wisseling van school naar generaal bestuur. Ik geloof niet dat toen het Walk-of-Wisdompad al bestond, maar ik heb toen van Nijmegen naar Malden gelopen via ongeveer de route die jij nu hebt gedaan.
    Ik ben blij dat ik jou nu weer zo zie lopen. Santiago kan zich vast voorbereiden op je komst!
  3. Herma:
    19 november 2019
    Wat een prachtige, rustgevende beelden. Heerlijk dat je zo geniet en verheugt op wat nog komen gaat? Liefs, Herma
  4. Marleen Heijltjes:
    19 november 2019
    Weer fijn om je filmpje te bekijken. Wat is de omgeving Nijmegen mooi. Hoor Frits er zeer vaak over vertellen.
  5. Henk:
    20 november 2019
    Dag Willem, wat fijn dat het zo goed gaat en je weer onderweg bent. Maar ook wat fijn dat ik er deelgenoot van mag zijn. Had eigenlijk wel meer willen zien van het afscheid met die muziek (gitaar etc). E ultreia!
  6. Willem:
    20 november 2019
    Er werd vriendelijk gevraagd om tijdens de ceremonie geen foto's ed te maken. Gehoorzaam als ik ben.... Maar het was zeker indrukwekkend met mooie rituelen. Uitgangspunt hier is om op niet religieuze basis te pelgrimeren. Voor zover zoiets kan, lukte dat aardig.
  7. Annie de Bruijn-Roelands:
    24 november 2019
    Wohw wat leuk om weer een filmpje te zien met Willem op pad.
    Het is goed dat je weer op pad bent gegaan om weer kracht en vertrouwen te krijgen.
    Het onderweg zijn is al Top , met zijn Stiltes ,de mooie natuur, en in het moment nu te zijn, zonder dat je een doel moet bereiken. Daar ik wel je verlangen wel begrijp om Compestella ter volmaken. Dank voor je bericht ik was al zeer benieuwd hoe het met jou was dus ik vind heel fijn om dit positieve bericht te ontvangen. Het gaat je goed.
  8. Willem:
    22 januari 2020
    Ha heerlijk. Met jou alles goed Annie?