Dag 2 Letterlijk met mijn hoofd in de wolken (024 km)

9 september 2021 - Roncesvalles, Spanje

Kijk ook het filmpje "Dag 2 Roncesvalles"

Wat een heerlijke dag. Ik heb langzaam maar fantastisch  kunnen lopen. Wel zwaar. In de eerste 13 kilometer ging het van 800 naar ruim 1400 meter. Dat is om een voorstelling te maken bij ons in het appartement 45 keer van de begane grond met een zware tas naar boven. En elke keer dat de weg daalt weet je dat je dat verderop toch weer opnieuw naar boven moet. Het is dus nog vaker.

Maar ik ben erg opgelucht dat die maagklachten duidelijk de oorzaak waren gisteren.

Boven geen bereik op de telefoon. Letterlijk in de wolken lopen. De laatste 4 kilometer was het flink naar beneden. Dat gaat fantastisch. Geen last van mijn knieën. Dalen  lukt me als geen ander. Wat is het hier mooi. Dat laat ik je nog zien. Voor nu naar bed. Morgen 21 kilometer voor de boeg

1. Henny:
    9 september 2021
    Bonsoir Willem, fijn dat de klachten over zijn en dat het stijgen en dalen goed gaat !!! Bonne nuit en voor morgen, goede en mooie 21 kilometers !!
  2. Gerard en Marie-José:
    Fijn Willem dat je je weer goed voelt. Heel
    veel succes met de 21 km die je morgen wilt afleggen, wij weten dat je dit kunt want je hebt hiervoor keihard getraind, dus zet m op !!
  3. Margo Crombach:
    Geniet van iedere van je 21 kilometers. Succes
  4. Frans en Marianne:
    9 september 2021
    Diepe buiging Willem! En heel veel groeten. Geniet van in de wolken zijn.
    Frans en Marianne
  5. Clemens Crombach:
    9 september 2021
    Heel fijn dat je vandaag heerlijk hebt gelopen, Willem. Wat mij bijzonder lijkt is dat je aangeeft geen last van je knieën te hebben gekregen bij het afdalen. Ik wens jou morgen weer een fijne loopdag toe. Groetjes van Clemens
  6. Annemiek en Theo Legius:
  8. Marga:
    Hé kanjer! Loop ze morgen weer! 🙏🎼👍
  9. Frans en Tilly:
    Wat mooi om te lezen
    en fijn dat je geen last van je knieën hebt met dalen.
    Een mooie dag gewenst!
  10. Robert Zwanenberg:
    10 september 2021
    Fijn om te horen dat het je goed gaat, en leuk om je verslagen te lezen en video's te bekijken. Veel succes!
  11. Geertje Tobé:
    10 september 2021
    Bijzonder en bijzonder zwaar. Maar het is goedgegaan! Top!
  12. Gerard:
    10 september 2021
    Fijn dat het thuisfront zo met jou op afstand mee kan lopen met jouw gedachten en de wonderschone natuur. Het blijft jou hopelijk goed gaan.