Etappe 2 Meer natuur inclusief bedwantsen

13 oktober 2022 - Rates, Portugal

1. Margo Crombach:
    13 oktober 2022
    Niet te veel krabben aan die bultjes hè. Verstandig om iets korter te lopen morgen, heb je meer tijd om te genieten.
  2. Willem:
    13 oktober 2022
    Ik blijf er van af. Nestocil is mijn wondermiddel je.
  3. Sanneke:
    13 oktober 2022
    Jekkie! Je doet er goed aan om alles even goed warm te wassen... ze leggen namelijk ook eitjes.. maar dat wist je vast al? Xxx
  4. Willem:
    🙈👍 ik weet het...
  5. Rien van de Koolwijk:
    13 oktober 2022
    Als ik zo hoor en zie ,Willem , wat je in een paar dagen en nachten meemaakt ! Daar doen anderen van jouw leeftijd maanden , zelfs jaren over . In dat opzicht ben je te benijden .
    Maar ik bewonder je vanwege je durf , lef en vooral ook je doorzettingsvermogen . Een voorspoedige tocht en veel boeiende gesprekken wens ik je toe vanuit mijn optrekje op Meerbos .
  6. Willem:
    Leuk van je te horen Rien. Dankjewel
  7. Marga:
    13 oktober 2022
    Getver, beestjes. Ik hoop dat je geen eitjes draagt. Je bent stevig van start gegaan, respect hoor! Ik heb de indruk dat je nog niet de rust hebt gevonden en teveel drive hebt. Veel kilometers per dag meteen. Klopt mijn indruk? Kiep kwait. Liefs.
  8. Henk:
    13 oktober 2022
    Mooi Willem, ik geniet weer mee en ook van die mooie muziek op de achtergrond. Is dat van die andere Willem (Vermandere)?
    Succes
  9. Willem:
    14 oktober 2022
    Leuk. Ja ik kreeg toestemming om die instrumentale nummers van "omzwervingen" te gebruiken
  10. Jeanny:
    Goedemorgen dappere Willem,
    Weer heerlijk om virtueel met je mee te wandelen. Die bedwantsen, ik krijg er al jeuk van als ik je erover hoor vertellen 🙈
    Mocht je ergens wandelwol tegenkomen, dan werkt dat perfect om onder je blaar te leggen zodat je wat minder last hebt.
    Ik kijk al uit naar je volgende ervaring.
    Liefs uit meerhoven
  11. Willem:
    Eng idee hè.
    Ik heb die wol idd in mijn sok zitten. Het gaat goed daarmee. Beetje stramme benen nog van het op gang komen... 🎶