Waar zit je precies? Dag 6

15 oktober 2022 - Ponte De Lima, Portugal

“Vorig jaar liet je precies zien waar je was? Nu heb ik eigenlijk niet meer zo’n beeld.”

OK, het filmpje sluit ik voort af met het kaartje van de dag. En ik werk nog aan een overzichtje van de hele route. En bij de foto’s heb ik die overzichtjes van de eerste drie etappes ook toegevoegd.

Het geluid was niet goed gisteren. Ik merkte het bij het terug luisteren. Geen idee maar ik heb het verbeterd en opnieuw gepubliceerd. Je kunt het hoop lk ook beter horen nu.

Casa da Recoleta, Tamel

Zo’n mooie afwisselende dag. Weinig verkeer op deze etappe. En opgetrokken met leuke mensen. Zelfs twee uur op kunnen lopen met Erica uit Amsterdam, Rebecca uit de VS en de wandelstudent Matt uit Engeland. Sinds Covid kun je alle colleges online doen en werkbijeenkomsten via Zoom. OK, dan hoef ik geen dure kamer te huren en ga ik wandelen en studeer onderweg wel. Hij is helemaal bij met zijn studie. En Rebecca. Haar man wil verhuizen naar Portugal vanuit de VS. Nou dan ga ik daar eerst rondkijken zei ze.

Leuke afwisselende sfeerbeelden in het filmpje. Het is een prachtig land.

1. Leonie Brok-Elfering:
    15 oktober 2022
    Wat lief, zo meteen toegepast! Dank je wel! Nu kan ik op de kaart beter zoeken. Naast onze kletsjes tussendoor geniet ik van je filmpjes. We zijn weer samen onderweg! Dikke kus!
  2. Peter:
    Hi Willem,
    Ook ik geniet weer van je dagelijkse verhalen en filmpjes! Heerlijk om je zo te zien stralen! Enjoy!!
  3. Margo Crombach:
    15 oktober 2022
    Mooi om te lezen dat iedereen tijd heeft voor de verhalen en ervaringen van anderen. En jullie elkaar met raad en daad kunnen bijstaan.
    Heb je nog een rustdag binnenkort Willem of wandel je door?
    Geniet ervan hè.
  4. Zr Elisabeth:
    16 oktober 2022
    Beste Willem ik geniet van je mooie foto’s en je verhalen knap hoe je alles beschrijft en noemt in de geest loop ik met je mee maar zal je nooit nadoen geweldig wat je doet sterkte en een lieve groet
  5. Jenneke:
    16 oktober 2022
    Hi Willem, als mensen zoals jij zo'n heerlijke tijd en prachtige wandelreis beschrijven "ben ik er zelf ook zo'n beetje geweest"! Heerliik toch?!