Etappe 4 Waar zit je nu precies?

15 oktober 2022 - Ponte De Lima, Portugal

1. Frans en Marianne:
    15 oktober 2022
    Hoi Willem, inderdaad wat een prachtig land. Je hebt een goeie conditie, je wandelt stevig en je praat tegelijkertijd. Mooi om zo een stukje met je mee mogen! Elke dag voelt het als een traktatie en een mooie dagsluiting. Lieve groet weer!
  2. Clemens Crombach:
    15 oktober 2022
    Weer een mooi verhaal van een mooie tocht met fijne contacten met mensen uit meer landen, Willem. Hoe is het toch mogelijk dat zulke vredelievendheid bestaat naast oorlog en repressie in dezelfde wereld? Fijn ook te lezen dat je zoveel echte gastvrijheid beleeft en een heerlijk maal voor een kleine prijs. Groet, Clemens
  3. Frans en Ine:
    15 oktober 2022
    Prachtige wandelingen weer mooie natuur
    Wat een energie heb je toch geniet van alle mooie dingen onderweg.
    Bedankt voor het mooie filmje en de muziek.
    Zo krijg je zin om te wandelen
    Groetjes
  4. Marga:
    Hi tijger,
    Ik heb weer genoten van jouw filmpje en verhaal. Prachtig land, hé! En zulke aardige mensen.
  5. Gerard en Marie-José:
    16 oktober 2022
    Alweer een knappe prestatie Willem!
    Ook wij genieten van je boeiende verhalen, mooie filmpjes en prachtige muziek.
  6. Geertje Tobé:
    Heel mooi Willem!
  7. Marian van de ven- van dartel:
    16 oktober 2022
    ha Willem, heb je ook geroken aan de trompetplanten? ze ruken heel lekker.
    en ja, het zou pas echt afzien zijn als er geen koffie was haha!
  8. Danny:
    16 oktober 2022
    Ik reageer niet elke dag, maar volgen je "op de voet". Je begrijpt dat ik een beetje jaloers zijn op al die stappen die je kunt zetten :) :)
    Je mooie filmpjes, Willem, werken als vitamientjes !!
  9. Willem:
    17 oktober 2022
    Toen ik vanmiddag schuifelend naar beneden kwam leek het idd op dat worstelen van jou om af en toe vooruit te komen. Dank voor je lieve woorden, dat zijn vitamientjes voor mij
  10. Willem:
    17 oktober 2022
    Ik hoop dat je binnenkort weer met zo loopt als je zingt