Impressie dag 6, Mauléon

22 april 2019 - Mauléon-Licharre, Frankrijk

Zie de video Mauléon 20514 stappen

Totaal 133201 stappen

Je hebt geen idee hoeveel steun ik aan jullie heb. Het filmpje van gisteren was wat heftig misschien, maar ik vond het ook eerlijk om die kant te laten zien. Er gebeuren ook mooie  dingen. Ik ontmoette Jean-Louis die een schilderij had gekocht. Hij wist zeker dat er een Michelangelo onder verborgen zat. Hij was daar bewijzen voor aan het verzamelen. Ik moest aan jullie verhaal denken Marian van Dartel (koor Zangrijk).

Het is mooi weer in Mauléon. De video vertelt  de rest. Ik ga bij de vissers hier helpen. De vissen uit het water kijken.

1. Paula Searle:
    23 april 2019
    Zo Willem, fijn om te horen dat het je weer wat beter gaat. Heftig, jouw Paasverdriet maar we weten het: zonder lijdensweg geen opstanding... Mijn reactie is niet goed uitgekomen, dan maar nog eens proberen. Geniet van de mooie dagen, van de schitterende natuur en weet je vergezeld door alle thuisblijvers. De ontmoetingen waar je zo naar verlangt komen wel. Juist wanneer je ze niet verwacht.... Wandel ze!
  2. Henny:
    23 april 2019
    Dag Willem, Toch een mooi ontbijt voor 2 euro. Wel handig dat het zo kan. Neem je er dan ook een mee voor de lunch of kom je onderweg wel een bakker etc tegen? Neem je die gok? Een mooie stap dag toegewenst ! met groet
  3. Zr. Elisabeth:
    24 april 2019
    Wat fijn Willem dat Gerard mijn goed wegwijs heeft gemaakt om nu nog alles te kunnen lezen en alles te lezen over u reis
    Ik ben daar blij mee ik loop met u mee lieve groetjes van mij
  4. Zr. Elisabeth:
    25 april 2019
    Ja Willem ik had je berichtje gelezen had op een andere manier gehantwoord ik denk dat die niet is overgekomen de dagen in Brussel zijn goed geweest
    Nu is het afwachten wanneer we een nieuwe overste krijgen we houden moed Willem heel veel sterkte ik loop mee met je maar op een andere manier met gebed lieve groet van mij