Dag 20 en 21, Hopital de Navarra

7 mei 2019 - Pamplona, Spanje

Gisteren is Leonie gekomen. Ze logeert hier vlakbij. Ik ben zo blij dat dit kon door de reisverzekering.

Vanmorgen gehoord dat ik morgen (woensdag) op de rol sta voor onderzoek en waar mogelijk een nodig ook meteen behandeling. Spoedgevallen kunnen dit nog in de war gooien. Daarna 24 uur rustig aan. Afhankelijk wat er uit komt maken we verdere plannen.

Ondertussen via de huisarts ook gehoord, dat de fietstest vlak voor vertrek idd geen rare dingen heeft opgeleverd, mijn conclusie dat ik kon lopen was juist. Ook dat ze in Eindhoven achter deze keuze van het Spaanse ziekenhuis staan, nu ik opnieuw benauwd werd.

Dat gaf samen wel rust in mijn hoofd. Ik slaap veel, lekker bed, lekker bijpraten. Ben nog steeds benauwd. Ik kom niet aan een filmpje toe.

Dankjewel voor jullie liever mailtjes, reacties, whatsapje. Sorry als ik niet overal op reageer, het doet me wel heel goed te lezen hoe jullie meeleven.

Lieve groet ook van Leonie

Willem

1. Frans en Marianne:
    7 mei 2019
    Lieve Willem en lieve Leonie, wat fijn dat jullie samen aan wat zich aan dient de komende dagen het hoofd kunnen bieden. Veel liefs en sterkte en warmte én dank.
  2. Margo Crombach:
    7 mei 2019
    Fijn dat je morgen normaliter aan de beurt komt. Het rustig liggen zal wel geen kwaad kunnen, maar als je nog steeds benauwd bent, knap je er niet van op. Sterkte, ook voor Leonie.
  3. Marleen Heijltjes:
    Hoi Willem en Leonie.
    Heel blij voor jullie dat jij Leonie nu bij Willem bent.
    Heel fijn te lezen dat de conclusie van de artsen juist waren.
    Goed slapen is belangrijk voor je herstel.🙂
    En je hoeft niet altijd overal op te reageren. Jou herstel is het allerbelangrijkste. Én dat Leonie er nu is.
    Morgen allebei heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat er geen noodgevallen tussenkomen en je morgen behandeld kunt worden.
    Liefs voor jullie allebei.😘😘
  4. Robert Zwanenberg:
    7 mei 2019
    Hoi Willem en Leonie. Wat fijn dat jullie nu weer samen zijn. Lijkt me ook erg prettig voor jou, Willem, om weer eens Nederlands te kunnen spreken na de "cursus medisch Spaans voor beginners" die je de afgelopen dagen hebt gevolgd. Hopelijk ben je morgen snel aan de beurt en komen er geen 'spoedjes' tussendoor. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
  5. Frans en Tilly:
    7 mei 2019
    Dankjewel voor je berichtje!
    Fijn dat jullie samen daar zijn.
  6. Niek:
    7 mei 2019
    Wat een zegen dat alles en iedereen zo meewerkt nou je lijf zo tegenwerkt. Ik zal een kaarsje voor je opsteken morgen. Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze er gelijk iets aan doen. Sterkte en groeten aan Leonie.
  7. Mieke Dankers:
    Hoi Willem,
    Omdat ikzelf een weekje weg was, lees ik nu pas wat er allemaal met je gebeurd is. Wat heftig allemaal. Ik hoop dat je snel zult horen wat er precies aan de hand is en dat je snel geholpen gaat worden. Rust maar goed uit. Heel, heel veel sterkte gewenst voor jou en Leonie. Lieve groeten van Theo en mij.
  8. Tonny:
    7 mei 2019
    Hoi Willem en Leonie fijn dat jullie weer samen zijn succes morgen hopelijk goed nieuws morgen
    Groetjes Tonny
  9. Marga:
    7 mei 2019
    Fijn wat van je/ jullie te horen, want jullie liepen in mijn hoofd mee de laatste dagen. Blij dat jullie samen zijn.
    Ik hoop dat er geen spoedgeval tussenkomt Willem en dat morgen de katheterisatie en eventuele behandeling plaatsvindt.
    Succes, sterkte, beterschap en gauw weer naar huis.
    Warme groet en een digitale hug,
  10. Don van der Steen:
    7 mei 2019
    Hola Willem en Leonie, gelukkig weer samen. Dan gaat het al "snel" wat beter. Ik hoop dat ze je weer goed opknappen voor de terugreis of misschien heb je na de behandeling zoveel lucht en energie, dat je verder wil lopen. We duimen hier in het druilerige Ollanda.
    Enne....'n pitje voor wat kracht doen we ook. Zet 'm op. Knuffel voor allebei!! Groetjes Don.
  11. John Bedet:
    7 mei 2019
    Beste Willem en Leonie, ben best geschrokken van deze berichten.
    Hoop dat jullie snel samen het ziekenhuis uit kunnen wandelen en op weg naar huis.
    Liefs vanuit Lelystad
    John Bedet
  12. Geertje Tobé:
    7 mei 2019
    We zien nu pas dat je ons niet in het ongewisse laat maar er weer bent.
    Wat fijn dat Leonie nu bij je is.
    In Spanje heb je in het ziekenhuis familie nodig om aanvullende zorg te verlenen. Maar buiten dat is het natuurlijk heerlijk om niet alleen te zijn, maar je grote liefde bij je te hebben. Gods Zegen in onze gebeden voor jullie. 💞💞
  13. Mirjam:
    7 mei 2019
    Fijn dat Leonie er is en dat jullie samen kunnen zijn. Hopelijk komt er morgen wat uit het onderzoek. Heel veel groetjes. 💖
  14. Marianne v Daal:
    8 mei 2019
    Lieve Willem,
    Wat fijn dat Leonie bij je is. Hopelijk ben je op dit moment al geholpen en gaat alles goed met je. Hier brand iig een kaarsje voor je en ik weet zeker dat er heel veel mensen nu in gedachten bij jullie zijn. Veel groetjes
  15. Hettie Meussen:
    8 mei 2019
    lieve Willem en Leonie, ik wens jullie veel sterkte toe, en geduld. En ik ga hopen op de wind mee, na onderzoek/behandeling. veel liefs, Hettie Meussen