Dag 22 Hospital de Navarra

8 mei 2019 - Pamplona, Spanje

Dag allemaal,

Aan het einde van de middag zijn er tijdens de catheterisatie twee stents geplaatst. Ik vond het een indrukwekkende ingreep.

Na de behandeling vroegen de assistenten: “You continue the Camino now?”

”Not this year”, zuchtte ik. “Wise man”, was het antwoord.

ik lig nu bij te komen op mijn kamer en Leonie typt voor mij dit blogje. Ik voel de ontlading door mijn hele lijf. Morgen hoor ik wanneer ik naar huis kan.

Lieve groet voor dit moment.

1. Marleen Heijltjes:
    8 mei 2019
    Hoi lieve Willem en Leonie. Heerlijk dat de behandeling achter de rug is. Heb de hele dag aan jullie gedacht. Eigenlijk elke dag. 😊 Het voelt alsof ik heel dichtbij jullie ben.
    Willem goed uitrusten en bijkomen. Laat die ontlading er maar uit komen.💋
    Leonie, knuffel Willem maar héél véél.
    Hopelijk mogen jullie snel naar Nederland.
    😘😘😘
  2. Gerard en Marie-José:
    8 mei 2019
    Hoi lieve Willem en Leonie, we denken veel aan jullie en hebben vandaag in de Dom van Keulen een kaarsje voor jullie opgestoken.
    Heel veel beterschap en liefs van Gerard en Marie-José xx
  3. Maria:
    8 mei 2019
    Lieve Willem en Leonie, wat lief dat jullie even wat laten weten. Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag. Gefeliciteerd ook dat dit gedaan kon worden en je weer makkelijker verder kan op je pad. Je levenspad wel te verstaan. Veel liefs
  4. Clemens Crombach:
    8 mei 2019
    Dag Willem en Leonie. Heel goed om te horen dat de behandeling vandaag heeft plaats gevonden en goed is verlopen. WE hebben de hele dag aan jullie gedacht. Fijn dat jullie ons van de gebeurtenissen van vandaag op de hoogte hebben gebracht. Voor Willem een voorspoedig herstel toegewenst en voor Leonie heel veel sterkte bij de liefdevolle ondersteuning van Willem en voor jullie beiden een spoedige terugreis naar Eindhoven.
  5. Frans en Marianne:
    8 mei 2019
    Hoi hoi lieve Willem en Leonie, wat goed dat het gegaan is zoals het gegaan is. Jij dáár in het zkhs, Leonie aan je zijde en dan vandaag deze ingreep. Heel voorspoedig herstel, veel liefs en veel sterkte.
  6. Annemiek en Theo Legius:
    8 mei 2019
    Fijn Willem dat de behandeling erop zit, en nu maar samen met
    Leonie rustig herstellen en daarna de thuisreis ondernemen.
    Spoedig herstel en tot ziens
  7. Marga:
    8 mei 2019
    Jullie liepen met mij mee in de bezigheden van de afgelopen dagen.
    Fijn dat er perspectief is op snel naar huis kunnen en jullie weer te kunnen begroeten in Meerhoven en bij het koor. Dank jullie wel voor het bericht. Dat geeft mij toch ook rust.
    Ik wens jullie fijne momenten en vooral ook een goede thuisreis, hoe die ook moge zijn. Tot gauw!
    Liefs Marga
  8. Jos:
    9 mei 2019
    Willem, nog even en je mag hopelijk snel naar huis. Inderdaad fijn dat Leonie nu bij je is en je dus ook gewoon Nederlands kan praten. Beterschap en snel naar huis!
  9. Tonny:
    9 mei 2019
    Geweldige fijn dat het nu beter gaat en dat dat Leonie bij je is. Hoop dat jullie weer snel thuis zijn
    Ook beterschap van Anton Mariska en mijn moeder 💖👍
  10. Miranda Oostelbos:
    10 mei 2019
    Lieve Willem en Leonie, eerlijkheid gebied me op te biechten dat ik niet dagelijks je blog/vlog las/keek. Nu heb ik zojuist alles gelezen/gekeken. Wat ben ik onder de indruk! Zo ontzettend mooi hoe je alles deelt Willem. Enorm veel respect en bewondering voor jullie beiden.
    Ik vind het, na al die jaren, nog steeds zo bijzonder dat we elkaar hebben mogen leren kennen. Denk nog regelmatig terug aan de dag met jullie op jullie boot. Inmiddels al vele jaren geleden, maar het was zo fijn, we voelden ons zo warm ontvangen door jullie. Geweldige foto's als herinneringen.
    Hopelijk gaat het nu met de gezondheid vooruit. Wat besef je op zo'n moment hoe kwetsbaar we eigenlijk zijn.
    Dat dit avontuur maar mooi mag worden afgesloten door jullie samen. En wie weet wat de toekomst nog brengt.
    Hele lieve groetjes😘🍀
  11. Anneke:
    10 mei 2019
    Zeker Willem, dat zei je goed. Voorlopig ff niet.
    Heel fijn dat het allemaal achter de rug is nu, het was een spannende tijd met een goede afloop.
    Hele goede terugreis. En met jullie hele gezin genieten.
    Lieve lieve groetjes 🍀😍😘