Dag 24 Nikkie weer thuis

11 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Oké, ook nog een kort laatste filmpje. Ons Nikkie komt weer thuis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marian Van rijckevorsel:
    11 mei 2019
    Hallo Willem en Familie... wens je heel veel goeds en sterkte. Gaat vast goedkomen.
  2. Henny:
    11 mei 2019
    Wat fijn dat jullie weer samen zijn : Willem, Leonie, dochters en zelfs de hond!
    Met je gezondheid zal het ook vast goed komen na de goede zorgen in Spanje. Hopen wel dat je steeds beter gaat slapen . Je zult toch ook in je hoofd tot rust moeten komen, het was niet niks.....
    Geniet van elkaar en van het leven. Met een warme groet van de buurtjes van Anneke en Theo !
  3. Kees en Lizette Mouws:
    Hallo Willem ,

Heeeeeelllllll veeeeelllllll BETERSCHAP groetjes van Kees en Lizette ..........JULLIE ZIJN TOPPERS ❤️
  4. Jos:
    11 mei 2019
    Eind goed, al goed. En ze leefden nog lang en gelukkig.
    Aan deze regel moest ik denken na de laatste paar reiisverslagen en filmpjes. En nu maar weer vooruit kijken samen.
  5. Gerard en Marie-José:
    12 mei 2019
    Fijn dat je weer thuis bent, Willem. Wij hebben genoten van je geweldige reisverhalen.
    Heel veel sterkte en beterschap, je bent nu in goede handen.
    Lieve groetjes van Gerard en Marie-José
  6. Leon:
    13 mei 2019
    Dag Willem en Leonie,

al met al een heel avontuur dat heel anders verliep dan verwacht. Gelukkig kon Leonie er het laatste stukje in Spanje nog bij zijn. Fijn dat jullie weer met zijn allen thuis zijn.
    Hopelijk volgt een spoedig herstel en kunnen jullie genieten van een welverdiend pensioen.

Veel groeten, ook namens de collega's.
  7. Geertje Tobé:
    14 mei 2019
    Hartelijk bedankt voor alle verslagen en video's. We vonden het bijzonder fijn om met je mee te kunnen reizen op deze manier. We hebben Leonie nooit ontmoet, maar nu toch een beetje te leren kennen. ALLE GOEDS voor jullie. 💞💞💞💞💞
  8. Henk:
    21 mei 2019