Voorlopig opgelucht

7 april 2019 - Eindhoven, Nederland

Wanneer het erger werd mocht ik bellen. Nou dat was zo vanmorgen.

Kortademiger, wat lichte pijn boven in de rug. Via een telefoontje naar de EHBO doorgestuurd naar de huisartsenpost. Daar  werd toch een lichte verhoging geconstateerd en ruis boven in de longen. Ik kreeg antibiotica mee en een flinke dosis hoop dat we zaterdag gewoon kunnen vertrekken. ,"Doe het deze week nog rustig aan meneer en een fijne wandeltocht."

Ik hoop dat het gaat werken. Wat voelt het spannend allemaal, zo vlak voor vertrek.

1. Margo Crombach:
    7 april 2019
    Hoop dat het je lukt om rustig aan te doen. Dat je niet te veel meer op je agenda had staan voor de laatste dagen. Denk aan jullie
  2. Annemiek en Theo Legius:
    7 april 2019
    Inderdaad heel spannend allemaal, misschien heb je wel teveel getraind? Willem kom je dinsdag wel naar Best want het koor wil wel (tijdelijk) afscheid van je nemen en je veel succes toe wensen.
    Hopelijk tot dinsdag, groetjes
  3. Clemens Crombach:
    7 april 2019
    Gelukkig ziet het ernaar uit dat de wandeltocht kan doorgaan. Dat reduceert een stuk spanning naar ik hoop.
    We blijven graag op de hoogte van de ontwikkelingen. Ook sterkte voor Leonie!
  4. Marleen Heijltjes:
    7 april 2019
    Wat vervelend allemaal. En inderdaad spannend. Maar wel een positief tintje omdat er een fijne wandeltocht gewenst is.
    Dat idee vast houden.🙂
  5. Frans en Tilly:
    7 april 2019
    Spannend voor jou en voor Leonie.
    We denken aan jullie.
    Lieve groet van ons allebei.
  6. Annie de Bruijn-Roelands:
    9 april 2019
    Zal hier een kaarsje voor je aansteken. !!
  7. Tries van Hout:
    10 april 2019
    Je maakt het wel spannend voor jezelf en de rest.
    Succes
  8. Jos:
    11 april 2019
    Willem, ik hoop dat je conditie op tijd dermate goed is dat je aan de toch wel zware tocht kan gaan beginnen. Succes. Jos
  9. Marijke Latour.:
    12 april 2019
    Willem en Leonie, ik heb zojuist een e-mail verstuurd.Nogmaals alle goede wensen!