Impressie dag 10, Sint Jean PdP

26 april 2019 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Zie video "Dag 10 Sint Jean PdP, Rustdag"

Slenterstappen.

Totaal verandert niet, dit telt niet mee.

Omdat het op de col zo'n slecht weer is, loopt het hier en in Orrison vol. Het blijft daar boven waaien. Senior Brok kiest morgen voor de veilige lage route via Valcarlos. Als ik daar kan overnachten doe ik het in twee keer naar Roncesvalles, anders opnieuw een grote dagtocht.

Het was zo'n leuke avond. Kim 68, uit Zuid Korea, helemaal weg van Trump na de toenadering. Een stel uit VS, zij dominee. Twee leraressen uit Canada, Carlos fietsend uit Santiago en op weg weer terug. Een dikke knuffel van Nienke (32) vanmorgen toen ze vertrok. Ze zag zo tegen die eerste dag op, en toen was ik er in een keer. En allemaal even  toegankelijk en benaderbaar.

Wiebelbenen in de nacht, maar ik was de enige niet.

Lieve groet

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margo Crombach:
    26 april 2019
    Wat heerlijk zo'n ontspannen avond. Succes morgen
  2. Herma:
    26 april 2019
    Wat leuk en gezellig. Geniet er van. Heerlijk deze verhalen.
  3. Marijke:
    26 april 2019
    Vanaf nu heb je lekker gezelschap! Leuk en heel goed voor jou! Nu hoop ik op veel fijne ontmoetingen voor jou en dan komt het thuisfront voor jou makkelijker op afstand. En zo hoort het ook: niet teveel aan ons denken, maar richt je op je pad daar. Wij blijven het heel graag lezen en meebeleven via deze blog. Je doet het fantastisch Willem. Petje af. Liefs, Marijke
  4. Danny:
    Dag Willem,
    Je hebt een belangrijke plek bereikt op je weg naar Santiago. Al je ervaringen volgen we elke dag "op de voet".... Mooie en minder makkelijke belevenissen vielen je ten deel.
    Doet me denken aan de titel van mijn Maatschappelijk Werk-scriptie, vele jaren geleden:
    "Life is a journey, not a destination".
    Elke stap die jij nu zet en deelt met ons, verrijkt dit credo.
    Goede vervolgreis, Willem!
  5. Marleen Heijltjes:
    26 april 2019
    Hey die Willem.😀 Een welverdiende rustdag voor jou. Fijn dat je mede pelgrims hebt ontmoet. Ik geniet iedere dag van je blog. 👍
  6. Geertje Tobé:
    27 april 2019
    Vannacht waren we in het noorden van Spanje. Nu in het zuiden van Frankrijk. Biarritz. En jij loopt hier. Slecht weer vandaag. Niet koud of guur, maar nat.
    We denken aan je.♥️🎶♥️
  7. Marianne:
    27 april 2019
    Wat een bijzondere reis ben je begonnen. En wat bijzonder is het om elkaar zo weer te ontmoeten en je te kunnen en mogen volgen. Frans en ik wensen je alle goeds
  8. Anneke:
    27 april 2019
    Ja hoor gelukkig, een en al gezelligheid👍😍👋🤣🤩
    Oh ja en tussendoor even lopen🤭
    Lieve groetjes
  9. Annemiek en Theo Legius:
    27 april 2019
    Lekker een rustdag, daar kun je ook van genieten.
    Leek me een gezellige boel en daarbij vanmorgen nog een knuffel
    van Nienke, deze dag kan niet meer stuk ha, ha!
    succes verder