Impressie dag 9, St. Jean Pied de Port

25 april 2019 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Zie video: "Dag 9 Saint Jean Pied de Port"

30624 stappen

Totaal 188587 stappen.

Stephan kwam om 17:00 binnen. Was al drie weken aan het lopen. Rugby-speler die ik in het spel niet graag tegen het lijf zou lopen. Hij wilde best antwoorden als ik vragen stelde, maar ja, een kant op is gauw voorbij. Niet lekker geslapen, half acht samen ontbeten. Ik ben wel als eerste vertrokken, maar volgens mij is tie me zo voorbij.

De langste etappe tot nu toe, maar ik wil graag sint Jean bereiken. Sanneke zei: Pap er komt een dag dat je blij was dat je alleen liep.

Wat is het druk. Buen camino was complet Bart. En heel veel anderen ook. Omdat het slecht weer is geweest, stroopt  het een beetje op. Ik heb een leuke plek gevonden. Ga straks eten met Nienke die werkt in de zeilwereld. Slaapzaal helemaal vol. We zijn met twee Nederlanders. Ik heb dus wat ik al de hele week wil.

1. Leonie Brok-Elfering:
    25 april 2019
    Veel plezier vanavond!
  2. Marion van Mierlo:
    26 april 2019
    Lieve Willem..als je vannacht wakker ligt is zie je dat ik aan je denk...wat een prachtig landschap...ik zag Jeroen in zijn rolstoel met je mee-laveren😊wat zouden jullie een lol hebben...misschien is het wel de bedoeling dat je alleen loopt...altijd een luisterend oor voor een ander en velen lopen in geest met je mee...tijd voor jezelf..hoop dat je een warm bedje hebt liefs Marion
  3. Anneke:
    26 april 2019
    Ja gezellig een zaal vol s......s. Maar wel veel leuker.
    Morgen met z’n allen vroeg weer op en beginnen👍
    Groetjes
  4. Anneke:
    27 april 2019
    Ja hoor gelukkig, een en al gezelligheid👍😍👋🤣🤩 Oh ja en tussendoor even lopen🤭 Lieve groetjes