Impressie dag 8, St-Just-Ibarre

24 april 2019 - Saint-Just-Ibarre, Frankrijk

Zie video Dag 8, St-Just-Ibarre, 16789 stappen

Totaal

Zigzaggen omhoog. Moest steeds denken aan het overstag gaan tegen de wind in. Het was zo steil, dat ik elke 10 meter even op adem moest komen. Maar zigzaggend kan ik langzaam doorlopen. Een prachtige training voor de route naar Roncesvalles. Ik kom met gespierde bovenbenen naar huis hoor. Het vet vliegt er af op die plek. Een heerlijke wandeldag. Maar tegen de middag angstig harde wind. In de rug en de berg af steil naar beneden. Er zou regen komen vanmiddag dus ik stop in de herberg hier. De mevrouw vertelt dat er nog een pelgrim gebeld heeft. Stephan. Fijne dag alles met elkaar.

1. Herma:
    24 april 2019
    Fijn, dat je goed gaat. Ik denk veel aan jou en God en Zijn bedoelingen. Geniet van vandaag en morgen weer heerlijk op weg. Nooit meer zonder basis-eten, hè!
    Dikke kus.
  2. Margo Crombach:
    24 april 2019
    Fijn dat je een collega wandelaar getroffen hebt. Hoop dat het klikt. En dat je goed wandelweer houdt.
  3. Anneke:
    24 april 2019
    Hee das gezellig, een meeloper🤣dat wordt een mooie tocht morgen. 👍👋
  4. Annemiek en Theo Legius:
    24 april 2019
    Goed je weer in vrolijke stemming te zien, en inderdaad als je zigzag omhoog loopt is het minder zwaar, al maak je wel wat meer meters. Hier in Nederland wordt de komende dagen t/m het weekend ook slechter weer "regen en wind", hopend dat het jou Willem bespaard blijft. Op naar dag 9 succes!