Impressie dag 12, Pomplona

28 april 2019 - Pamplona, Spanje

Zie video Dag 12, Zubiri toch Pomplona

27159 stappen

Totaal: 253686 stappen

Gisteravond op de Alberge op de camping was echt gezellig. Pascal uit Etten Leur ontmoet. Het raakte mee, hij was jong zijn moeder verloren vorig jaar. Nu liep hij ter ere van haar. Zomaar een verhaal met een vervolg straks.

Vroeg op pad, ondanks de zware dag. Het loopt gewoon lekker. Het laatste stukje is zwaar over rotsen met grote stappen naar beneden. Niet best voor de knieën en vooral de rug. Die voel ik goed.

Vol vertrouwen naar Zubiri. Maar het loopt toch weet anders.

1. Jolanda Donders:
    28 april 2019
    Ik hoop voor je dat het vanaf morgen wat minder druk gaat worden. Morgen in ieder geval de klim naar de top van de Alto del Pardon met een mooi uitzicht en het markante monument. Geniet er van.
  2. Paul en Rian Langeveld:
    28 april 2019
    Hoi Willem, ooit startten wij in Somport en liepen via Jaca naar Puente la Reina. Daar kwamen we op 30 april 2005 aan, dus qua datum loop je parallel aan ons. We hebben onze dagboeken erbij gehaald en herbeleven onze tocht.
    We volgen je verder...
    Groeten
    Paul en rian
  3. Geertje Tobé:
    28 april 2019
    Wat bijzonder om een reactie van jou te ontvangen. Ik heb tijdens het rijden in het noorden van Spanje alle verslagen aan Eef voorgelezen. In gedachten zijn we veel bij je geweest. We hebben vorig jaar ook in een herberg daar overnacht om de sfeer te ervaren.
    In het zuiden van Spanje leven we op een plek waar een breuklijn is. Er is daar veel geestelijke ruimte. Net of je dingen gemakkelijker begrijpt. Kostbaar voor ons.
    Zo heb jij ook onvergetelijke ervaringen.
    De video's gaan we thuis bekijken. Dat lukte in Spanje niet. ♥️