Impressie dag 13, Puenta werd Muruzabal

29 april 2019 - Muruzábal, Spanje

29193 stappen

Totaal 282879 stappen

Smokkelkilometers 18, (4-2 bij Roncesvalles, 16 bij Pamplona.)

(Term van Nick in de opmerkingen, die houden we er in, in het kader van transparantie)

Uiteindelijk 5 kilometer voor Pamplona in een Alberge geslapen. Heel vroeg weg, door een enorm mooi maar stinkend Pamplona. De metalen schelptegels leiden je door de stad.

Col du Perdon is de laatste uitloper van de Pyreneeën. Mijn voeten voelen goed. Een rare gewaarwording. Dat mijn voeten zo vertrouwd worden, dat ik ze niet meer als voeten zie, maar als een deel van mezelf. Ik kreeg het niet droog verteld in de video, zo emotioneerde mij dat.

De raad van Carla opgevolgd en vanaf 13:00 uitgekeken. Ja hoor een fantastische herberg. De gereserveerde weer afgebeld.

Mijn was in de wasmachine. Droog in een uur aan de lijn in de wind en de zon.

Leuke mensen.

Heb verschillende keren gejankt van geluk vandaag. Topdag

1. Leonie Brok-Elfering:
    😍 😍
  2. Anneke:
    👍👌👊💪🍀
    Voor je topdag Willem, dat er zulke dagen alleen nog maar mogen komen😍
  3. Marijke:
    29 april 2019
    Houwen zo! Tranen van geluk voelen beter. Liefs.
  4. Clemens Crombach:
    29 april 2019
    Wat fijn, Willem, dat je "voetjes" het zo goed doen. Ze hebben een grote verantwoordelijkheid en veel te dragen. Blijkbaar kunnen ze dat allemaal aan. Door ze aan te duiden met een verkleinwoord vertroetel je ze ook weer en dan doen ze extra hun best. Fijn dat het met jou zo lekker gaat.
  5. Zr. Elisabeth:
    30 april 2019
    Wat fijn Willem dat het lopen op je tocht goed gaat tel al je zegeningen op de zware reis en dan kun je op het eind een mooi boeket van maken sterkte en ik loop mee .