Impressie dag 15, toch foute boel

1 mei 2019 - Pamplona, Spanje

Zie video dag 15

De rustdag was fijn, het eten gezellig. Maar dan gaat het helemaal mis. Ik kan niet liggen, alles giert en hijgt. Ik zit uren beneden. Ik besef dat mijn camino hier ophoudt. Ben echt verdrietig.

Wanneer ik thuis kan zijn weet ik niet. Ik lig nu voor onderzoek in Pamplona in het ziekenhuis.

1. Frans en Marianne:
    1 mei 2019
    Lieve Willem, we leven met je mee. En wat keek ik uit naar je reisverslagen maar ben ik ook blij dat je nu veilig in het zkhs bent. Veel liefs van ons
  2. Paul en Rian Langeveld:
    Beste Willem,
    Camino betekent de weg.Santiago is slechts een doel, hoe jammer het ook is dat je nu in een ziekenrefugio vertoeft. We leven met je mee en steken een kaarsje op.
    Rian en Paul
  3. Geertje Tobé:
    Lieve Willem,
    Misschien valt het mee?
    Je weet toch pas hoe het is als je weer uit het ziekenhuis bent?
    Eef en ik hebben alle video's gisteren bekeken. Wat kostbaar dat je ons hebt laten meekijken.
  4. Mirjam:
    1 mei 2019
    Lieve Willem. Het is jammer dat je het doel niet haalt maar ik vind het ongelooflijk knap wat je gedaan hebt. Ik hoop dat je snel een beetje opknapt. Wij denken aan je. Liefs Mirjam en Bart.
  5. Nelleke:
    1 mei 2019
    Wat er erg dat je op moet geven. Ik leef met je mee, maar je gezondheid gaat boven alles. En met trots kun je terugkijken op wat je gedaan hebt.
  6. Tries van Hout:
    1 mei 2019
    Wat een tegenvaller Willem! Wij leven met je mee!
  7. Anneke:
    1 mei 2019
    Jee Willem wat ontzettend rot voor je dat je op moet geven. Je hebt het wel heel goed gedaan. Hopelijk knap je snel weer op. Kop op lieve Willem.💐
  8. Peter:
    Beste Willem,

Dieuwke en ik begrijpen heel goed dat het een grote teleurstelling voor je is. Knap gauw weer op zodat je weer naar huis kunt. Heel veel sterkte!!!
  9. Jeanny:
    1 mei 2019
    Hey Willem, wat naar om te horen dat het niet goed met je gaat. Ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent. Houd goede moed!
    Je hebt een hele prestatie verricht!
    Liefs
  10. Niek:
    1 mei 2019
    Ach Willem, wat een ellende. Het was je zo gegund, maar blijkbaar denkt je lijf daar toch anders over. Hopelijk valt het allemaal mee, krabbel je weer gauw overeind en kun je gaan nadenken over een nieuwe poging.
    (Als Pyreneeën-fan zou ik zeggen: Je had het mooiste stuk toch al gehad, maar dat is wel een hele schrale troost...)
  11. Gerard en Marie-José:
    1 mei 2019
    Ach lieve Willem , wat schrik ik hiervan. We hebben zo met je meegeleefd op deze bijzondere trip en keken uit naar je boeiende reisverslagen.
    Hopelijk knap je snel op, liefs van Gerard en Marie-José
  12. Mieke de Roo:
    2 mei 2019
    Ohhhhhh Willem wat erg voor je!
    Heel veel sterkte en beterschap (dat is nu het belangrijkste)!
    Groetjes Koos en Mieke de Roo
  13. Jos:
    2 mei 2019
    Willem, wat een enorme teleurstelling voor je! Maar een verstandig besluit. De longontsteking voorafgaande aan de zware tocht heeft kennelijk toch te veel impact gehad op je hele gestel. Voor Leonie een hele geruststelling, lijkt mij, dat je weer op weg gaat (bent) naar huis. Gauw tot ziens!