Dag 17, Hospital de Navarra

3 mei 2019 - Pamplona, Spanje

Zie Video dag 17

nu ik zou stoppen met vloggen, schrijft Leonie zich ongans om op iedereen te reageren. Daarom heb ik beloofd nog even door te gaan tot ik weer in Nederland ben.

ik vind bellen nog moeilijk. Ik schiet meteen vol en er komen alleen maar jankerige klanken uit. Emoties delen is prima, maar dat gaat over mijn grens.

In de video praat ik je bij over de stand van zaken. We voelen ons enorm gedragen door jullie..

1. Peter en Ingeborg:
    Dag Willem,
    Zijn enkele dagen offline geweest en zien en horen nu pas van de laatste ontwikkelingen. Jammer, heel jammer. Maar goede en moedige beslissing. Wensen je heel veel sterkte en beterschap.
    Peter en Ingeborg
  2. Gerard en Marie-José:
    3 mei 2019
    Heel veel sterkte en beterschap, Willem.
    Hou vol x
  3. Marijke Latour.:
    Dag Willem,
    Wat moet het voor jou een geweldige teleurstelling geweest zijn! Je was zo vol goede moed en zo goed voorbereid! Hopelijk knap je snel weer op en kun je samen met Leonie jou w ongetwijfeld, prachtige ervaring delen Marijke Latour.
  4. Anneke:
    3 mei 2019
    Het moet ook allemaal even bezinken en dat valt daar (fysiek) in je eentje niet mee. Heel logisch. Willem heel veel beterschap en hou vol👊
  5. John Jacobs:
    4 mei 2019
    Dag Willem
    Een heftige tegenvaller. Ik bid voor een goede katheterisatie en een spoedig herstel.
    Hartelijke groet, John J.
    "Alles wat een begin heeft, heeft ook een einde. Sluit daar vrede mee en alles komt goed." (Boeddha)
  6. Frans en Tilly:
    5 mei 2019
    Lieve Willem,
    Dat is schrikken zeg!
    Fijn dat je ondanks alles toch nog doorgaat met op deze manier contact te houden.
    aangrijpend om je te zien en te horen.
    Je bent een lieve dappere vent!
    Heel veel sterkte gewenst ook voor Leonie en de kinderen!
    Liefs van ons allebei.
    Frans en Tilly